Werkwijze

Een sessie begint altijd met het helder krijgen van jouw klacht of vraag. Waar loop je precies tegenaan of wat wil je veranderen? Ik maak gebruik van een biotensor (meetinstrument) om uit te testen wat de oorzaak is van jouw ingang en om te kijken naar wat je nodig hebt om het op te lossen. Dit kan een NEI sessie zijn. Maar het kan bijvoorbeeld ook zo zijn dat we kijken naar tekorten in vitamines en mineralen. Jouw onderbewustzijn wijst hierin de weg. We krijgen altijd duidelijk wat jij op dit moment nodig hebt.

Tijdens een NEI sessie hoeven we niet veel te praten. Het is ook niet nodig om blokkades of trauma’s opnieuw te doorleven. De therapie is mild en doeltreffend.

     

    Hoeveel behandelingen heb ik nodig?

    Meestal zijn 1 of 2 behandelingen al voldoende. Soms zijn er meer sessie nodig, maar NEI therapie is over het algemeen geen langdurig traject.

    Investering en vergoeding

     

    80 euro per uur.

    Ik plan maximaal 75 minuten per sessie. Meestal hebben we aan een uur genoeg.

    NEI sessies zijn ook prima telefonisch en op afstand te doen. Dus het is geen probleem als je wat verder weg woont of als het lastig is om langs te komen binnen praktijkuren. Ook met een jonge baby kan het bijvoorbeeld fijn om gewoon thuis te blijven.

    Ik ben aangesloten bij de VBAG en daarom worden mijn behandelingen door bijna alle zorgverzekeraars (deels) vergoed. Kijk op www.zorgwijzer.nl of jouw zorgverzekeraar alternatieve zorg vergoedt.

     

     

    De praktijk is gevestigd in de Koffiebrandery

    Daviottenweg 40

    5222 BH Den Bosch

    Telnr: 0637312414

    hello@veradebever.nl

     

     

     

    Ik ben aanwezig op:

    • Maandag 09:00 – 17:00
    • Donderdag 09:00 – 17:00
    • Vrijdag 09:00 – 16:00

    Telefonische afspraken zijn flexibel in te plannen.

    Sessies zijn alleen op afspraak. Dit kan telefonisch of per mail.

    Vera de Bever is aangesloten bij:

    Klachten zorgverlening Vera de Bever

    Het kan voorkomen dat jij als cliënt van onze praktijk een klacht heeft over de geboden zorg. Onze voorkeur gaat er naar uit dat je deze klacht rechtstreeks met ons bespreekt. Mocht je dat om welke reden dan ook niet prettig vinden, dan bieden wij je aan om gratis gebruik te maken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris.
     Kijk op site van de VBAG https://vbag.nl/algemene-informatie/klachten.html